miercuri, 2 februarie 2011

UN MEDIEŞEAN, SOMAT SĂ PLĂTEASCĂ UN IMPOZIT DE PESTE 350.000 LEI PENTRU UN APARTAMENT CU DOUĂ CAMERE ŞI UN AUTOTURISM “DACIA”


Un bărbat în vârstă de 48 de ani din Mediaş a fost pe punctul de a sucomba după ce a primit o înştiinţare de plată de la Direcţia Fiscală, prin care i se aducea la cunoştinţă faptul că are la dispoziţie două săptămâni pentru a achita suma de 350.971 lei (foto) reprezentând taxe şi impozite locale restante, plus o amendă dată de poliţişti la regimul circulaţiei. Omul ne-a declarat că “deţin un apartament cu două camere precum şi un autoturism Dacia, pentru care e adevărat că nu am plătit impozitul pe anul trecut. De asemenea, în cursul anului trecut am încasat şi o amendă de 200 lei pentru o depăşire neregulamentară. Am rămas însă fără cuvinte atunci când am văzut că amenda a ajuns la valoarea de 2.747 lei iar totalul dărilor la 350.971 lei. Şeful serviciului de urmărire şi executare silită mi-a replicat că suma trebuie plătită, iar dacă va fi constatată vreo greşeală, atunci banii vor fi restituiţi. Păi de unde Dumnezeu să plătesc eu 3,5 miliarde de lei vechi pentru gafa domnilor de la Direcţia Fiscală care preiau greşit cifrele şi în plus fac adunări demne de matematica distractivă”, se întreabă retoric contribuabilul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu