sâmbătă, 29 martie 2014

EXCLUSIVITATE - VICEPRIMARUL MEDIAŞULUI, GEORGE PETRESCU, SUSŢINE CĂ DUPĂ SESIZAREA D.N.A., CONSILIUL LOCAL NU VA MAI PUTEA FUNCŢIONA NORMAL ŞI EFICIENT

După ce vineri, alături de primarul Mediaşului Teodor Neamţu, a fost pus sub învinuire de către procurorii D.N.A., viceprimarul municipiului de pe Târnava Mare, George Petrescu (foto) este de părere că, de acum înainte Consiliul Local nu va mai funcţiona la fel de eficient ca până în prezent!!! Acesta a declarat sâmbătă, în exclusivitate pentru "Adevărul verde în faţă că "e real, 18 dintre consilieri, exceptându-i pe independentul Ioan Petrariu şi pe Ioan Ciulea de la PPDD, am fost pus sub învinuire, alături de primarul Teodor Neamţu. Cu toate că am fost însoţiţi de avocaţi, nu pot spune că nu mă tem. Pentru că e foarte probabil ca, din mulţimea capetelor de acuzare, să rămână în final cel puţin unul care să ne bulverseze existenţa. La fel ca şi colegii din Consiliul Local, ori primarul Teodor Neamţu am fost cu toţii de bună credinţă, atunci când am decis salvarea de la faliment a SC Gospodăria Comunală SA Mediaş. Ca inginer constructor ştiu mai bine ca mulţi alţii ce înseamnă să apelezi la firme private pentru executarea lucrărilor de infrastructură. Tocmai de aceea ne-am dorit un operator de drumuri al municipalităţii, având în vedere şi antecedentele. Bunăoară existenţa cu statut de operator public de salubritate a SC ECO-SAL SA a făcut ca medieşenii să plătească mai puţin cu 35 la sută decât sibienii la facturile specifice. Noi nu am greşit cu nimic, votând proiectul de hotărâre incriminat de D.N.A. din moment ce există un aparat specializat în cadrul primăriei şi s-a făcut o evaluare, de către un expert autorizat, a preţului acţiunilor deţinute de Asociaţia Salariaţilor Goscom. E cert că de-acum înainte va exista foarte multă suspiciune în rândul consilierilor în legătură cu orice proiect de hotărăre, iar legislativul local nu va mai funcţiona la fel de normal, de eficient ca până acum. Eu unul nu m-am îmbogăţit de când lucrez în primărie, întreaga avere am dobândit-o din munca de inginer constructor şi din firma pe care am avut-o. Am venit cu inima deschisă să lucrez pentru medieşeni însă din păcate unii nu s-au dovedit a fi de bună credinţă. Mă refer aici la Ioan Petrariu, la Ioan Ciulea, dar şi la alţii, probabil deputatul Gheorghe Roman, care stau în spatele respectivului demers de sesizare a D.N.A.", a încheiat George Petrescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu