duminică, 19 ianuarie 2014

VICTOR VASILE, SOŢUL ASISTENTEI HĂRŢUITE SEXUAL: "EU ÎNSUMI M-AM SIMŢIT UMILIT, BATJOCORIT, TERFELIT"!

Cazul fără precedent consemnat la Mediaş, cel al plângerii penale pentru hărţuire sexuală formulată de către o asistentă medicală, împotriva şefului acesteia, a ajuns astăzi la momentul dezvăluirii - în exclusivitate de "Adevărul verde în faţă" - a identităţii victimei. Este vorba despre Olimpia Gabriela, soţia fostului comisar de poliţie (în prezent pensionar) Victor Vasile (foto facebook) cel care îşi va apăra în instanţă, consoarta. "Ca şi cap de familie - declară fostul poliţist - eu însumi m-am simţit umilit, batjocorit, călcat în picioare, de către un individ fără scrupule, dar cu deviaţii de comportament, medicul Ioan Marius Câmpean. Eu, soţia şi fiul meu reprezentăm nu doar o familie, ci efectiv o echipă unită şi cuminte, care nu ne place să ieşim în evidenţă. Tocmai de aceea, o bună bucată de vreme soţia mea a evitat să-mi dezvăluie faptul că devenise ţinta avansurilor explicit sexuale ale medicului primar pneumoftiziolog. Lucrurile au degenerat însă chiar în prima zi de lucru din noul an. Astfel în data de 6 ianuarie, Ioan Marius Câmpean a bruscat-o pe soţia mea şi a scos-o afară din secţie, pe motiv că ar fi redactat acel anunţ de po(căinţă) lipit pe uşa cabinetului său. În acel moment aveam să aflu că, de câteva luni, doctorul îi trimitea mesaje şi îi şoptea la ureche soţiei mele că ar vrea să se culce cu ea. Ba mai mult decât atât, spre sfârşitul anului trecut, atunci când soţia avea de întocmit un raport cu estimări privind activitatea secţiei TBC, a strigat în gura mare, încât s-a auzit de sus până jos, că...eu estimez că te-aş f*** o dată! La auzul acelor cuvinte am simţit că se prăbuşeşte cerul peste mine şi nu înţelegeam cum un om căruia i-am apărat mama într-un proces de grăniţuire, pe care de altfel l-am şi câştigat, mă poate batjocori în asemenea hal. Iată, deci, motivul pentru care doresc ca acest medic să fie pedepsit, pentru un cumul de infracţiuni, începând cu comportamentul abuziv, cu loviri şi alte violenţe şi încheind cu hărţuirea sexuală", a încheiat Victor Vasile. Ce spun autorităţile despre acest scandal fără precedent izbucnit la principalul lăcaş de sănătate din nordul judeţului Sibiu, veţi afla într-o postare publicată mâine, de "Adevărul verde în faţă"!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu