marți, 13 noiembrie 2012

ZIUA ȘI "CARICATURA" ROMAN (8) - AZI: DEPUTATUL ȘI COPIII!

Fără doar și poate, deputatul Gheorghe Roman este cel mai fals și mai duplicitar politician pe care l-a avut Mediașul vreodată. Face eforturi evidente pentru a mima dragostea față de semeni, în general, și față de copii, în special, deși în realitate îi urăște pe cei mici. A recunoscut-o nu o dată în cercurile de apropiați, afirmând că, de fapt, copiii sunt o pacoste în viața oricărui cuplu, motiv pentru care nici nu se gândește să devină tată! Așadar, toate gesturile și faptele sale de bun samaritean, din ultimii ani au fost făcute în mod ostentativ, doar pentru a epata și a ajunge mai repede la inimile părinților acestora, masă de manevră la toate alegerile! Nu e de mirare "reacția" pe care a avut-o "micul samurai" atunci când s-a aflat în mijlocul copiilor și pe care "Adevărul verde în față", fiind pe fază, a surprins-o prompt: MĂI NESIMȚIȚILOR, EU V-AM CHEMAT AICI SĂ NE BUCURĂM ÎMPREUNĂ DE BINEFACERILE MIȘCĂRII...DE LA UN PARTID LA ALTUL, IAR VOI MĂ DAȚI DE GOL CU PANCARTA DE DEASUPRA CAPULUI, ALUZIE LA FAPTUL CĂ, ÎN ȘCOALA GENERALĂ AȘ FI AVUT DOAR 4. TOCMAI DIN CAUZA FRANCHEȚII LOR ÎMI SUNT ATÂT DE ANTIPATICI COPIII, CĂCI DACĂ ÎMI ERAU SIMPATICI, CU SIGURANȚĂ CĂ AVEAM ȘI EU MĂCAR UNUL! ORICUM, SĂ FIȚI SĂNĂTOȘI CĂ EU NU AM NEVOIE DE VOI CI DOAR DE PĂRINȚII VOȘTRI CARE VOTEAZĂ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu