duminică, 18 noiembrie 2012

ZIUA ȘI "CARICATURA" ROMAN (13) - AZI: DEPUTATUL ȘI AGENDA SA ELECTORALĂ!

Pensionarii din Mediaș, votanți constanți ai partidelor de stânga, asemenea majorității electoratului de vârsta a III-a, sunt nedumeriți de faptul că, deși a început campania pentru alegerile parlamentare, deputatul Gheorghe Roman nu a programat încă nicio excursie la mănăstiri, așa cum a procedat în campania pentru alegerile locale, atunci când a candidat la funcția de primar al municipiului de pe Târnava Mare. Sesizând așteptările acestora, micul samurai a decis să-i anunțe - în cadrul unei întâlniri electorale la care, din păcate pentru el, nu au participat decât doi sexagenari - că nu-i va lăsa nici în această perioadă cu...buzele umflate! Adevărul verde în față nu putea lipsi nici de la respectiva prestație a deputatului copy-paste și a înregistrat, cuvânt cu cuvânt, discursul său electoral AM AICI AGENDA ELECTORALĂ A URMĂTOARELOR ZILE PENTRU CEI DOI ALEGĂTORI CARE MI-AU MAI RĂMAS FIIND DUMINICĂ, AZI AM SĂ VĂ DUC LA MĂNĂSTIREA PUT(I)NA. MÂINE MI-AM PROPUS SĂ VĂ DUC CU VORBA, POIMÂINE CU PREȘUL, IAR RĂSPOIMÂINE CU ZĂHĂRELUL. ȘI TOT AȘA PÂNĂ ÎN 9 DEC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu