vineri, 9 noiembrie 2012

ZIUA ȘI "CARICATURA" ROMAN (4) - AZI: GHIȚUCI AU FOST, DAR FĂRĂ ROST!

E o mârșăvie să te numești Ghițucă Roman, aceasta pare a fi concluzia la care a ajuns președintele PSD Sibiu, Ioan Cindrea, atunci când a aflat că, la alegerile parlamentare din 9 decembrie va candida din partea PER (Partidul Ecologist Român) un alt Ghițucă Roman decât cel al USL și tot în Colegiul 3 - Camera Deputaților. Încercârile disperate ale acestuia de a-l scoate din cursă pe ecologistul Roman s-a izbit de refuzul categoric al Biroului Electoral Județean care, constatând tardivă retragerea candidaturii "din motive personale" a lui Gheorghe Roman (PER) a decis ca acesta să participe în continuare în competiția electorală, umăr la umăr cu Gheorghe Roman (USL). Ce e de făcut însă cu...Gheorghe Roman, fost rugby-ist și deputat de Iași în perioada 1990-1996? Îl radiem, pur și simplu din "cartea de istorie" a Camerei Deputaților sau, dimpotrivă, îl punem în "cartea de onoare", pentru că a aparținut tot social-democraților? Pe marginea acestei controverse, "Adevărul verde în față" a imaginat următorul dialog între trio-Roman - Gheorghe Roman (USL): E O MÂRȘĂVIE SĂ CREDEȚI CĂ CEL DIN DREAPTA MEA E GHEORGHE ROMAN. EU SUNT SINGURUL ȘI INEGALABILUL GHEORGHE ROMAN. - Gheorghe Roman (PDSR): BLASFEMIE, EU SUNT PRIMUL ȘI ADEVĂRATUL GHEORGHE ROMAN, DEPUTAT ÎNTRE 1990-1996. TOȚI CEILALȚI NU SUNT DECÂT NIȘTE EPIGONI. - Gheorghe Roman (PER): ĂȘTIA DIN STÂNGA, MĂ LUAȚI LA MIȘTO? GHEORGHE ROMAN SUNT DOAR EU, VIITOR DEPUTAT PER, CEL MAI ABIL POLITICIAN PE CARE L-A AVUT MEDIAȘUL VREODATĂ. Vădit confuz și contrariat de ineditul situației, un alegător din spatele a III (trei Roman!) îi șoptește interlocutorului său: SĂ NU-MI SPUI CUMVA CĂ ȘI TU EȘTI TOT GHEORGHE ROMAN CĂ O IAU RAZNA DE TOT. La care acesta din urmă îi răspunde: STAI LINIȘTIT FRATE CĂ EU SUNT LIVIU BOIAN. Concluzia finală care se poate desprinde: Ghițuci au fost, dar fără rost!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu