luni, 19 noiembrie 2012

ZIUA ȘI "CARICATURA" ROMAN (14) - AZI: POMENI ELECTORALE!

Aflând de la Grigore Doru Gâdea, preotul-paroh al Bisericii "Buna Vestire" din cartierul Gura Câmpului - cel care cu o voce răsunătoare a anunțat după slujba religioasă de duminică, faptul că "micul samurai" a donat suma de 300 lei - că, iată, s-a dat drumul la pomeni electorale, mai multe "voluntare" din campania electorală pentru alegerile locale (care atunci au primit bani, flori și cosmetice) au dat năvală la biroul perlamentar al deputatului Gheorghe Roman, pentru a încasa "obolul". Au avut însă surpriza de a primi doar...resturi și promisiuni, cam singurele "argumente" care i-au mai rămas deputatului "copy-paste". "Adevărul verde în față" a asistat la cearta ca la ușa cortului și la nemulțumirile din incinta biroului parlamentar al lui Gheorghe Roman - DOAMNELOR, AM O VESTE GROZAVĂ PENTRU DVS: AM GĂSIT RĂTĂCITE, ÎN FIȘETUL BIROULUI MEU PARLAMENTAR, DE LA ALEGERILE LOCALE, MAI MULTE CADOURI PE CARE VI LE OFER CU MARE DRAG - FIRE VEȘTEJITE DE TRANDAFIR ȘI CASETE CU APĂ DE TOALETĂ. DACĂ NU VOR FI DE-AJUNS, ATUNCI VOI COMANDA ȘI CASETE CU APĂ DE PLOAIE, DAR ȘI CU APĂ DE GURĂ, PENTRU CEI CARE OBIȘNUIESC SĂ MĂNÂNCE RAHAT CU GURA PLINĂ, AȘA CA MINE! SĂ ȘTIȚI CĂ BANI NU MAI AM, MI I-AU LUAT PE TOȚI CĂMĂTARII, IAR CEI 300 DE LEI PE CARE AM REUȘIT SĂ-I PUN DEOPARTE I-AM DONAT, IERI, LA BISERICĂ, SĂ AUDĂ POPORUL CÂT DE GENEROS SUNT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu