joi, 15 noiembrie 2012

ZIUA ȘI "CARICATURA" ROMAN (10) - AZI: RUGĂCIUNEA UNUI "SAMURAI" FALIT!

Pseudocredinciosul fără niciun Dumnezeu, Gheorghe Roman, cel care n-a mai fost văzut trecând pragul unei biserici din momentul în care a pierdut alegerile locale, a început să-și facă din nou apariția la slujbele religioase oficiate nu doar la Mediaș ci și în comunele care compun colegiul nr. 3, acolo unde "micul samurai" candidează pentru un nou mandat de deputat. "Adevărul verde în față" l-a surprins, săptămâna trecută, la biserica din Axente-Sever (foto), în timp ce rostea următoarea rugăciune: DOAMNE, DUMNEZEUL MEU/CHIAR NU MAI AM NICIUN LEU./DE N-AJUNG IAR DEPUTAT/PE VIAȚĂ EU M-AM RATAT/AM TOCAT BANII-N CAMPANII/CĂMĂTARII-MI IAU TOȚI BANII/DOMNUL, DRACUL, CINE-O VREA/SĂ MĂ SCAPE DE BELEA./VĂ PROMIT MAREA CU SAREA/LAS ALCOOLUL, DESFRÂNAREA/ȘI MĂ JUR PE CE-AM MAI SFÂNT/NU VĂ UIT NICI ÎN MORMÂNT.

Un comentariu:

  1. Din surse sigure stiu ca e chiar FALIT . Daca nu ajunge in Parlament e JALE ! Acest oportunist care s-a perindat pe la toate partidele sper sa nu mai ajunga niciodata in politica in nici o functie...eventual mai poate incerca doctrina UDMR...

    RăspundețiȘtergere