sâmbătă, 14 aprilie 2012

"COMISARUL CATTANI" DE MEDIAȘ (10) : "DEȘI NU MAI SUNT ACTIV, CONTINUI SĂ-I URECHEZ PERIODIC PE ȘEFII POLIȚIEI DIN MEDIAȘ!"

În ajunul celei mai mari sărbători a creștinătății, Sf. Paști, "Adevărul verde în față" încheie seria dezvăluirilor fostului comisar-șef Victor Vasile, legate de corupția din cadrul ministerului de Interne. În ultimul episod, "Comisarul Cattani" de Mediaș mărturisește că deși nu mai este în activitate (din cauza afecțiunii de care suferă și pentru care face tratamente trimestrial) nu ratează nicio ocazie de a-i "urechea" pe șefii poliției medieșene, pentru indolența și neprofesionalismul cu care cotinuă să trateze dosarele înregistrate la respectiva instituție. "Polițiștii din Mediaș, indiferent de funcție, nu-și schimbă modul de lucru, indiferent de persoana care depune o sesizare. Prin aceleași tertipuri, se tărăgănează sau chiar se refuză înregistrarea plângerilor cu A.N. (autor necunoscut) pentru a nu se încărca cu astfel de cazuri care nu dau deloc bine la bilanțurile periodice. Chiar eu am fost în respectiva postură, de a fi tărăgănată la nesfârșit înregistrarea sesizării soției mele, care fusese victima unui furt. După ce minunea respectivă s-a petrecut, a urmat o...minunăție de răspuns, după cinci luni de cercetări intense, timp în care bineînțeles că nu s-a făcut nimic. Când am încercat să-i sprijin cu informații concrete despre existența hoților itineranți care operează exclusiv în unități sanitare, soția mea fiind cadru medical în Mediaș, mi s-a răspuns în scris că n-am calitate procesuală.
Lucru total eronat, întrucât legea pe care nici măcar un șef de poliție, pus în funcție pe criterii politice nu o cunoaște, prevede în mod expres că nu e nevoie de mandat de reprezentare, până la al patrulea grad de rudenie. Până la urmă lucrurile s-au adeverit, pentru că o parte din bunurile sustrase soției mele au fost găsite într-un rezervor de WC al unui spital din Sibiu. Revoltat din cale-afară, i-am trimis, personal, comandantului Dorin Rău o scrisoare (foto), în care înfieram încă o dată practica de a determina minorii amărâți să recunoască fapte pe care nu le-au comis. Oricât de îngăduitor aș vrea să fiu, nu pot să accept această farsă ordinară, pe care o promovați cu seninătatea unui retardat, mod în care încercați, fără nicio șansă de reușită să vă mascați lenea și incompetența pe care le ridicați la rang de virtute, îmi începeam eu respectiva misivă. Cert e că, atât cât mă va mai ține Dumnezeu în viață voi continua să urmăresc orice mișcare greșită a polițiștilor, până când o dată și o dată vor fi nevoiți să nu se mai abată de la calea dreaptă și legală de soluționare a plângerilor depuse de petenți", a încheiat Vasile Victor dezvăluirile, nu înainte de a le ura tuturor cititorilor blogului "Adevărul verde în față" un Paști fericit și luminos!

Un comentariu:

  1. AM DOSAR CU FETITA MEA STEFANIA 11 ANI CARE A FOST ATACATA SI TILHARITA DE VALCEA(VILCEA)ALBERT ROBERT GIUSEPPE DE 16 ANI CARTIER VITRO SCOALA CIRESARI DIN 23 SEPT 2011 ORA 17 30 CU DOSAR NR.2306/P/3139/2011.MI-SA SPART CAUCIUCURILE PE 23/23 OCT 2011 SI DE ATUNCI ESTE URMARITA ZI DE ZI LA MINUS 20 GRADE NU A PUTUT INTRA IN BLOC 12 EL STIND 2-3 ORE PE BANCA IN FATA.FATA AVIND COLOANA ZDOBITA..STIE TOATE AUTORITATILE SI CSM PE TARA.

    RăspundețiȘtergere