luni, 8 august 2011

JURNALIST VS POLIȚIST - 1-0! OMUL LEGII ÎȘI PUNE CONSOARTA SĂ PRESTEZE MANUAL ÎN PROPRIUL SALON DE MASAJ EROTIC!


În 20 de ani de gazetărie, luni după amiază, s-a întâmplat, pentru prima oară, să fiu amenințat cu moartea, în public, de către un polițist. E adevărat că e unul atipic, care după ce își dă jos uniforma, devine administratorul unui salon de masaj erotic din Sibiu, al cărui angajată (prestatoare de amor...manual, adică) e chiar propria-i soție. Despre respectiva ciudățenie am scris un post în Adevărul verde în față, cu vreo cinci luni în urmă, după ce auzisem că unele angajate ale salonului în speță erau exploatate sexual. Lucruri similare mi-au fost semnalate și zilele trecute, așa că am decis să nu mai trimit pe nimeni la înaintare și să mă ocup personal de acest caz. După ce am sunat de pe propriul celular, la numărul de telefon (afișat pe mai multe site-uri dedicate) al salonului de masaj erotic în speță, am fost invitat pentru o...masturbare la ora 14.30. La ora stabilită m-am înființat în fața casei cu pricina înarmat cu o cameră video minuscula ascunsă într-o umbrelă (accesoriu cam nepotrivit pentru o zi toridă și senină în care se topea și asfaltul). Oricum, cu această ocazie vreau să mulțumesc bunului meu prieten Emil, din Italia (plecat de 9 ani din România și care deține la Roma un atelier de mobilă) cel care mi-a făcut cadou respectiva bijuterie pretabilă mai degrabă pentru o muncă de detectiv particular (dar, cine știe, poate că într-o zi voi îmbrățișa respectiva meserie!) dar extrem de utilă și unui jurnalist. Din păcate, stăpânii care, între timp, aflaseră cine făcuse apelul nu mi-au mai permis accesul în bârlogul fiarei, pentru că, ulterior mi-a spus chiar polițistul, a vrut să mă imortalizeze în fața salonului de masaj erotic pentru a mă compromite prin trimiterea fotografiilor tuturor ziarelor din județ (eu chiar am insistat să-mi trimită și mie o astfel de imagine penru a ilustra acest post, însă deocamdată nu s-a conformat!). Părerea mea, cel puțin, e că ar fi fost comprimițător (atât pentru mine cât și pentru el!) dacă, prin absurd, m-ar fi prins cu ștremeleagul în brațe la nevastă-sa. Dar să nu o mai lungesc prea mult. Cert e că după vreo 200 metri, am fost ajuns din urmă de un VW bleumarin înmatriculat în județul Alba, care m-a urmărit prin Piața Cluj, Piața Cibin și strada Lungă. Aici a coborât din autoturism, încălțat doar cu niște șosete albe, polițistul-administrator de salon de masaj erotic. Tot aici am declanșat și eu camera video care a înregistrat monologul acestuia, presărat la tot pasul cu amenințări directe sau voalate, invocând în acest sens gorile de ale sale din Sibiu sau chiar din București. Azi am decis însă să nu dau nume și nici să postez filmulețul cu amenințările individului de cea mai joasă speță umană (foto cu soția!) care nu are pic de scrupule în a-și pune consoarta să presteze un job de-a dreptul înjositor și degradant, tocmai pentru că doresc să consult un avocat pentru a vedea în ce măsură o astfel de probă poate fi admisă în instanță. Totuși, eu de-abia aștept să-și vândă individul afacerea pentru a putea plăti despăgubirile pe care, pe cale de consecință, le voi solicita în eventualitatea unui proces. Oricum, până una-alta, scorul în meciul Jurnalist vs. Polițist este clar 1-0!

2 comentarii:

  1. Daca si tu te bagi in seama ca musca-n lapte... nu ti-e bine cu toti dintii in gura sau ce? Stai cuminte ca poate te trezesti cu o vizita de la cine nu trebuie. Nu te amenint, habar n-am cine esti sau cine e respectivul dar cam le cauti cu blogul asta, asa ca iti dau un sfat prietenesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu i-am spus in urma cu ceva timp dar se pare ca omul e bazat...sau asa crede ! Cu siguranta nu o sa dureze la infinit toata aceasta "bagare in seama cu blogul" ...! Dar, in cele din urma e problema lui in ce se baga...

    RăspundețiȘtergere