marți, 30 aprilie 2013

CUM MI-A DESCHIS SFÂNTUL PETRU PORŢILE RAIULUI VIRTUAL

Vestea că Dragoş nu mai este a căzut ca un trăznet asupra mea. Am simţit cum o părticică din sufletul meu s-a rupt, plecând împreună cu el, sus la ceruri. M-am simţit nu doar neputincios ci chiar înfrânt de soarta cinică. Mă implicasem atât de mult în tot felul de campanii umanitare, pentru ca acest om să trăiască însă, acum, banii strânşi urmau să pecetluiască o înmormântare. Am adormit târziu, cu figura jovială a lui Dragoş în minte. Şi am avut un vis...Se făcea că însuşi Sfântul Petru profund impresionat de gestul aparent mărunt al unui semen de-al lui Dragoş, de-acolo de la înălţimea porţilor raiului, m-a mângâiat pe creştet şi mi-a spus: "Cunosc mirene durerea ta, dar ea are totuşi un leac. Nu e unul pentru momentele astea, căci Dragoş nu va mai reveni printre cei vii. Îi e foarte bine acolo unde e acum, iar datorită lui am ajuns să te cunosc, să te povăţuiesc. Poate că Dragoş era salvat dacă banii ajungeau mai repede la el. Din păcate mulţi cititori ai blogului tău nu au putut afla de suferinţa lui pentru că acesta se încarcă foarte greu şi mulţi dintre cei interesaţi renunţă să-l mai acceseze. Eu, ca stăpân absolut al raiului, am soluţii nu doar pe latura spirituală ci şi pe cea virtuală. Ea se numeşte găzduirea plătită şi domeniul propriu. Despre avantajele hostingului plătit probabil că nici nu trebuie să-ţi vorbesc: panou de control avansat, resurse incredibile, cu posibilitatea de a avea mai multe baze de date, subdomenii, adrese multiple de mail, suportarea tuturor scripturilor, backup, suport tehnic şi intervenţie rapidă în caz de erori. Mai dificil de ales în puzderia de oferte existente pe piaţă este doar web hosting -ul. Eu mi-am achiziţionat pentru eternitate domeniul sfantulpetru.ro, dar n-am avut încă vreme să pun site-ul la punct. La Namebox am găsit efectiv ceea ce îmi trebuia: găzduire Advanced Plus cu 10 GB spaţiu de stocare, 500 GB trafic lunar, căsuţe de e-mail nelimitate. De fapt sunt opt motive pentru care să alegi respectivele servicii de găzduire web, între care trebuie avut în vedere uptime-ul garantat de 99,9% şi asigurarea suportului tehnic non-stop, adică 24 de ore din 24. Pur şi simplu, în doar trei ani Namebox a devenit un brand, iar pentru mine se constituie în partenerul ideal care mă ajută mult în munca mea cerească, acolo unde am de stocat foarte multe date. Băieţii ăştia s-au oferit chiar să-mi pună la punct şi site-ul cu care, efectiv, vreau să sparg...avioane. Pământeni, dacă nu vreţi să vă căiţi, atunci urmaţi exemplul meu", a încheiat Sfântul Petru. M-am trezit brusc şi mi-am zis că dacă tot mi-a pus Dumnezeu mâna în cap iar Sfântul Petru mi-a deschis porţile raiului virtual, atunci a sosit vremea ca o dată cu sărbătorile pascale să (re)învie - din punct de vedere grafic - şi "Adevărul verde în faţă". Deşi cred că mult mai bine mi-ar prinde o tabletă! Fără apă!!!

Un comentariu:

  1. luati exemplu lui COSTATIN BRINCOVEANU SI CEI 4 FII ai lui cind au fost decapitati de turci si nu au vrut sa renunte la religie si credinta de neam si tara la 15 august 1714 . Cu ocazia aceasta puteti sa organuzati o conferinta internationala la MEDIAS ,despre sacrificiul poporului ROMAN , pentru religie , credinta ,sacrificiul suprem ,curaj si corectitudine . se inplinesc 300 ani.

    RăspundețiȘtergere