joi, 30 iunie 2011

DINTRE BALOANE, DEPUTATUL GHEORGHE ROMAN PROMITE CENTURĂ OCOLITOARE


Într-o conferinţă de presă organizată joi la sediul biroului său parlamentar din Mediaş, unde fizic au fost prezente doar baloanele (foto) nu şi...gogoşile, deputatul PD-L Gheorghe Roman a făcut un bilanţ al activităţii sale în sesiunea parlamentară recent încheiată. Chiar dacă ministerul de resort a anunţat că s-au pierdut finanţările pentru centurile ocolitoare din mai multe oraşe ale României, parlamentarul sibian a afirmat contrariul. “Eu personal nu am renunţat încă la ideea construirii centurii ocolitoare la Mediaş, iar în acest sens am făcut lobby chiar la primul minitru. Domnia-sa mi-a promis că, aceasta va primi finanţare, măcar parţială, din partea Guvernului, cu prilejul rectificării bugetare”, a declarat Roman. Chiar dacă a iscat numeroase dispute şi controverse chiar în rândul formaţiunii politice din care face parte, în legătură cu posibilitatea depunerii candidaturii pentru fotoliul de primar al urbei la viitoarele alegeri locale, Gheorghe Roman îşi menţine decizia de a participa la scrutinul din vara anului viitor. “Nu voi candida pentru a face jocul cuiva sau împotriva altcuiva. Pur şi simplu voi angaja o firmă profesionistă de sondare a opiniei publice, iar în funcţie de rezultat îmi voi depune sau nu candidatura. Cu acest prilej vreau să aduc la cunoştinţa opiniei publice faptul că deşi s-au făcut numeroase speculaţii, nu am nimic personal cu primarul în exerciţiu, Teodor Neamţu. Dacă ar fi fost altfel, aş fi obstrucţionat multe din iniţiativele acestuia, însă dimpotrivă, am făcut lobby pentru oraşul în care locuim amândoi. Eu cred însă că e nevoie de o schimbare, mă simt capabil să obţin mai multe fonduri pentru parcuri şi spaţii verzi, sau chiar pentru alte proiecte de anvergură”, a încheiat deputatul sibian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu