miercuri, 29 iunie 2011

PRIMARUL MEDIAŞULUI: “AM RATAT MULTE FETE DIN CAUZA VICIULUI FUMATULUI!”


Invitat la festivitatea de închidere a campaniei “Nu aprinde ţigara!” care s-a derulat pe parcursul a aproape o lună la Mediaş, edilul-şef al municipiului de pe Târnava Mare, Teodor Neamţu a făcut, miercuri dimineaţa - pe un ton glumeţ însă cu inflexiuni triste - o mărturisire în premieră: “Fumez cam de la vârsta de 14-15 ani, adică de peste patru decenii, timp în care am ars vreo 15.000 de pachete de ţigări în valoare de peste un miliard de lei vechi. Din cauza acestui viciu am şi ratat mai multe fete care nu agreau fumătorii. Am fost un fumător înrăit, acum nu mai sunt chiar aşa, după ce am constatat că pentru a urca la etajul al doilea trebuia să mă opresc la jumătate. Recomand tinerilor în special să nu se apuce de fumat pentru că e foarte greu, apoi, să se mai lase. Eu am încercat în mai multe rânduri, dar mai mult de şapte luni nu am reuşit”. Primarul Mediaşului a primit şi un tricou realizat exclusiv de către “omologul” acestuia, primarul tinerilor Isabella Kiss (foto), cu mesajul “Ţigara care te urmăreşte”. Organizatorii campaniei au susţinut că peste o sută de localnici au renunţat – măcar temporar - la fumat în urma campaniei iniţiate şi care va deveni una tradiţională, cu “repetare” anuală. Iata mai jos, integral, speech-ul primarului Mediasului.

Un comentariu:

  1. Domnul Ion , spuneti-mi va rog , daca nu puteti pune un banner cu www.gazist.blogspot.com , atunci link , dar as dorii sa stiu unde il puteti amplasa.Va rog lasati un comment la mine pe blog .O zi buna ! HAI GAZU

    RăspundețiȘtergere