joi, 9 iunie 2011

IATĂ MOTIVELE PENTRU CARE POLITICIANUL SIBIAN NU POARTĂ VERIGHETĂ


Dacă pentru reprezentantele sexului frumos (indiferent de funcția deținută la un moment dat) căsătoria și implicit verigheta reprezintă nu doar o obsesie ci chiar un veritabil cult, pentru sexul tare (mai ales atunci când e vorba de o persoană publică) toate acestea sunt mai mult o corvoadă. Ca jurnalist am remarcat în dese rânduri că, în general politicienii (și în special cei sibieni) încearcă să-și construiască o imagine publică imaculată. folosind tehnica dedublării. Bunăoară, la conferințe de presă sau la evenimente mondene toți aceștia apar la patru ace, sau la brațul consoartelor, pentru ca în alte cercuri și împrejurări să fie prinși cu...ocaua mică, adică renunțând la accesoriul marital - verigheta. Am încercat să aflu motivele pentru care verigheta incomodează persoanele publice din județ și am primit unele răspunsuri de-a dreptul halcinante. Deocamdată nu voi dezvălui identitatea acestora, însă pentru că de regulă nu-mi plac compromisurile, o voi face cu altă ocazie. Astăzi, iată doar motivele...1.Verigheta se poartă doar la începutul căsniciei (vicepreședinte PD-L). 2.Mi-au plesnit vasele de sânge de pe inelarul stâng și nu mai pot purta verigheta întotdeauna (alt vicepreședinte PD-L). 3. Mi s-au îngroșat degetele și nu am mai avut timp să-mi modific verigheta (antrenor). 4. E total aiurea să porți verighetă când te afli departe de familie, sau undeva cu băieții (președinte PSD).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu