vineri, 10 iunie 2011

INCREDIBIL - O SIBIANCĂ SE PROSTITUEAZĂ ÎN CASĂ CU CEI DOI COPII AI SĂI



Nu aș fi dorit să stârnesc cuiburile de viespi (pe care le reprezintă prostituatele) din Sibiu dacă deunăzi nu m-ar fi rugat un coleg de breaslă să-i ofer un fir călăuzitor pentru realizarea unui material tematic. Așa am ajuns să dau (evident virtual!) peste Cristina, o sibiancă în vârstă de 25 ani, care își exprimase intenția (într-un ziar de mică publicitate) de a-și oferi nurii tuturor celor dispuși să-i ofere 150 de lei pentru fiecare...ședință (sex oral și normal). Am abordat-o pe la ora 22 (vezi facsimil+poză) însă m-a ținut pe bară vreo 20 de minute, timp în care și-a adormit cei doi copii...din dotare. Apoi m-a asigurat că, într-o jumătate de oră aș fi fost binevenit în cuibușorul de nebunii (același în care dormeau și progeniturile femeii) undeva în cartierul Valea Aurie (în apropiere de cabana și restaurantul din zonă!). Discuția de pe messenger (folosind, evident, un pseudonim) a alunecat apoi spre intimități legate de viitoarea prestație în amor tarifat a acesteia. Așa am aflat că aș fi fost al treilea client pe ziua respectivă, precum și faptul că e de-a dreptul ahtiată să înghită...produsul de concepție al tuturor clienților săi. Am rămas siderat și am plecat spre propriul dormitor pentru că de al ei mă despărțeau vreo...60 de kilometri!

Un comentariu: