joi, 10 martie 2011

GHEORGHE ALBOTĂ, FOSTUL “SECUND” DE LA GAZ METAN MEDIAŞ, ÎNDEPĂRTAT DE LA CLUB PRECUM O MĂSEA STRICATĂ


Pe ex-atacantul anilor ’80 al echipei de fotbal Gaz Metan Mediaş, inginerul Gheorghe Albotă, fost – până în urmă cu aproape doi ani – colaborator al lui Cristi Pustai l-am reîntâlnit, zilele trecute în Agârbiciu, unde locuieşte în prezent. Antrenorul care l-a descoperit pe actualul lider al echipei medieşene, Eric de Oliveira, ne-a mărturisit că “am fost îndepărtat precum o măsea stricată de la club, pentru a li se face loc oamenilor lui Horoba. Este strict meritul meu şi al fostului manager general Iosif Biro pentru descoperirea lui Eric, cel care a şi recunoscut acest lucru în mai multe rânduri, în apariţiile sale televizate. Noi l-am remarcat pe Eric în cele două meciuri amicale pe care fosta sa echipă, Metropolitano le-a disputat în 2007, într-un turneu în Austria şi am insistat pentru transferul său la Mediaş. Doi ani mai târziu mi s-a sugerat, apoi, că ar fi cazul să plec de la club, pentru că e nevoie de oameni noi”, a mai spus Albotă. Eric de Oliveira a recunoscut şi la conferinţa de presă de joi dimineaţa că ascensiunea sa îi este datorată fostului “secund” de la Gaz Metan Mediaş. Altfel, legat de partida cu Sportul Studenţesc de duminică după amiază, brazilianul a mai declarat că “sper să fie din nou ziua mea şi să ajut echipa să câştige măcar un punct, dacă nu cumva toate trei”. Iată mai jos şi declaraţiile lui Cristi Pustai legate de aceeaşi partidă din cadrul etapei a XXI-a.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu