miercuri, 7 mai 2014

EXCLUSIVITATE - UN ALT AVOCAT DE PRESTIGIU PĂRĂSEŞTE BAROUL MEDIAŞ SCÂRBIT DE "SOLIDARITATEA DE BREASLĂ CARE EXISTĂ ÎN MAGISTRATURĂ"

După ce, în cursul acestui an, municipiul de pe Târnava Mare l-a pierdut pe unul dintre cei mai "tari" avocaţi ai săi, cetăţeanul de onoare Bettinio Diamant, nevoit să plece definitiv în SUA, la fiica acestuia, ca urmare a accidentului vascular-cerebral suferit, un alt avocat de prestigiu, considerat cel mai bun penalist al Baroului Mediaş, din "vechea gardă", Gelu Doru Ilieş (foto) se pregăteşte să părăsească avocatura. "Luna viitoare soţia mea Adriana, se va pensiona şi va renunţa definitiv la avocatură, urmând ca în câteva luni să ne stabilim împreună în judeţul Mureş, acolo unde am început renovarea casei părinteşti. La Mediaş mai am doar două cauze pe rol, una dintre ele fiind judecată de Mirela Zoltan, magistratul cu care - la fel ca şi colegul Diamant - am avut cel mai mult de furcă. Şi mă refer, printre altele, la falsificări de acte din dosare sau la faptul că, la un moment dat, am ajuns să mă războiesc tocmai cu firma de construcţii care îi moderniza casa respectivului magistrat. Efectiv, mă declar scârbit de solidaritatea de breaslă care există în magistratură, probabil una fără egal în România. Practic nici măcar unu la sută dintre sesizările ce îi vizează pe magistraţi şi de care se ocupă inspectorii CSM-ului nu au sorţi de izbândă!!! De asemenea afirm că inclusiv CEDO reprezintă o mare păcăleală, pentru că deciziile sunt exclusiv politice, în funcţie de trend". Eu personal, cu doi-trei ani în urmă am trimis câteva sesizări la CEDO şi nici până în prezent nu s-au judecat", a declarat miercuri seara, în exclusivitate pentru "Adevărul verde în faţă", Gelu Doru Ilieş.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu