vineri, 11 octombrie 2013

Un tânăr cuplu se afla în luna de miere. Soţul sta în baie, aşezat pe marginea căzii, gândindu-se: cum o să-i spun acum soţiei mele că picioarele mele miros urât iar ciorapii emană un miros absolut groaznic. Am reuşit să evit să afle acest lucru până să ne căsătorim, dar acum, când vom petrece tot timpul împreună va afla cu siguranţă.
Cum aş putea să-i spun asta? În acelaşi timp, soţia aşezată pe marginea patului cugeta şi ea: cum o să-i spun soţului meu că îmi miroase respiraţia, căci deşi am reuşit să nu afle până acum, de acum încolo va fi imposibil şi va trebui să-i spun, dar cum? Până la urmă soţul găseşte curajul să-i mărturisească soţiei secretul său, intră în dormitor şi îmbrăţişând-o îi spune: draga mea, am să-ţi mărturisesc ceva...Iar aceasta răspunde: şi eu de asemenea, dragule. La care soţul răspunde: nu-mi spune, îmi dau seama, mi-ai supt ciorapii, nu-i aşa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu