marți, 19 aprilie 2011

FETIȚA DE 3 ANI DIN BUIA, RĂNITĂ DE DULAP, A IEȘIT DIN COMĂ



Starea fetiţei de 3 ani din localitatea sibiană Buia evoluează favorabil după ce a ieșit din comă marţi, fiind transferată de la Anestezie Terapie Intensivă într-un salon din secţia Clinică Neurochirurgie, așa cum au anunţat reprezentanţii spitalului judeţean din Sibiu. Fetiţa va rămâne în continuare sub supravegherea medicilor şi va primi tratament de specialitate. Ea a fost transportată la spital luni, 18 aprilie, în comă de gradul al doilea, după ce a fost lovită de un dulap în cădere. Micuţa a rămas internată întrucât prezenta un traumatism cranio-cerebral acut sever şi hemoragie subarahnoidiană. Intervenţia medicilor la faţa locului a fost dificilă. Familia fetiţei locuieşte într-o zonă greu accesibilă. Medici au fost transportaţi cu căruţa până în apropierea locuinţei familiei Lăcătuş. Fratele mai mare al copilei, în vârstă de 19 ani, şi-a cărat surioarea în braţe aproximativ 7 km până la locul unde se aflau medicii, unde fetiţa a primit primul ajutor. Tatăl fetiţei (foto) nu era acasă în momentul incidentului. "Am ieşit de dimineaţă să dau de mancare la animale şi am auzit-o pe soţia mea strigând că s-a lovit fetiţa mai mică. Am intrat în casă şi am văzut-o pe jos. Am avut noroc cu băiatul că a fost mai rezistent. A luat-o repede în braţe. El a sunat şi la 112. M-am speriat rău, nu zicea nimic, era în comă şi îi curgea sângele. Era întinsă jos, pe beton, cu dulapul căzut lângă ea. Aşa am găsit-o", a explicat tatăl fetiţei, Gheorghe Lăcătuş.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu