joi, 11 iunie 2015

TENTATIVĂ DE ÎNŞELĂCIUNE LA MEDIAŞ, PRIN "METODA ACCIDENTUL"

Administratorul blogului "Adevărul verde în faţă" a fost, joi seara, "victima" unei tentative de înşelăciune prin deja celebra "metodă accidentul". În jurul orei 20 am fost contactat pe telefonul fix de un pretins "ofiţer Dragomir de la Poliţia Rutieră Timiş", sub pretext că fiul meu a comis un accident de circulaţie soldat cu 3 victime. De la celălalt capăt al firului o voce înăbuşită de plâns mă implora să-l salvez de la puşcărie. "Tată, iartă-mă pentru ce am făcut, aprinde lumânări şi roagă-te să nu moară niciunul dintre cele trei persoane pe care le-am lovit în plin, o femeie şi doi copii". După care telefonul a fost transmis, chipurile, unui avocat al fiului meu reţinut în arestul IPJ Timiş. Mărturisesc că, într-o primă fază, m-am panicat, cu toate că întâmplarea îmi părea, pe alocuri, incredibilă. M-a frapat în primul rând faptul că, deşi transfigurată, vocea masculină nu semăna deloc cu cea a fiului meu. Într-un final, pseudoavocatul (care m-a contactat de pe numărul de telefon 0726.675.243) m-a informat că a discutat deja cu aparţinătorii legali ai victimelor şi acestea sunt dispuse să renunţe la orice fel de acuzaţii pentru suma de 6.800 euro. A fost momentul în care mi-a "picat fisa". I-am cerut individului să revină în 10 minute cu un număr de cont pentru "transferul" banilor. Bineînţeles că nu a mai revenit, ba probabil că şi-a scos şi cartela din telefon, astfel că în momentul în care am încercat să-l contactez, era difuzat mesajul de "număr nealocat"!!! Evident că, în cele 10 minute, l-am contactat pe fiul meu care era bine-mersi la biblioteca facultăţii acolo unde se pregătea pentru un nou examen din sesiunea care se va încheia pe 25 iunie. Ceea ce m-a frapat a fost însă mulţimea amănuntelor deţinute de escroci despre fiul meu şi familia sa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu