joi, 4 iunie 2015

EUGEN PÂRVULESCU DESPRE ADUNAREA GENERALĂ A LPF: "GAZ METAN NU MAI ARE NICIO ŞANSĂ SĂ REVINĂ ÎN LIGA I"

Fostul preşedinte al echipei Pandurii Tg. Jiu, Eugen Pârvulescu (foto), unul dintre prietenii de suflet ai blogului "Adevărul verde în faţă", deplânge - ca de altfel toţi suporterii adevăraţi ai "alb-negrilor"! - retrogradarea, în eşalonul secund, a echipei Gaz Metan Mediaş, după şapte ani pe prima scenă a fotbalului românesc!!! "Bineînţeles că sunt profund afectat de respectivul deznodământ, mai ales că întotdeauna am căutat să ajut echipa-fanion a municipiului de pe Târnava Mare. Am adus în visteria clubului, dovedit cu acte oficiale, peste un milion de euro, din transferurile lui Eric de Oliveira şi Nicandro Breeveld. De asemenea am încercat să ofer, dezinteresat, sfaturi pentru menţinerea gaziştilor în Liga I. Din păcate sunt câţiva oameni în conducerea clubului care nu au habar de fotbal. În iarnă, când echipa deja se afla într-o situaţie critică i-am sfătuit pe cei din Consiliul Director să scoată bani şi să investească în doi-trei jucători valoroşi, nominalizaţi de mine, în măsură să scoată la liman echipa. N-am fost ascultat, iar până la urmă s-a ajuns ca acest club să piardă, în urma retrogradării echipei de fotbal, apropae două milioane de euro, din drepturile de televizare. E mare păcat pentru acest oraş, pentru infrastructura care există la Mediaş că, din sezonul următor, Liga I va începe fără Gaz Metan. Deşi poate că unii mai cred în minuni, acestea nu se vor întâmpla. Echipa locală nu va ma reveni în Liga I, nici în urma Adunării Generale a LPF de luni dimineaţă şi nici ca urmare a retrogradării ori falimentului vreunei alte competitoare. S-a ajuns, efectiv într-o fundătură din care probabil că nu se va ieşi prea curând. Performanţă în sport nu se poate face decât cu oameni dedicaţi sufleteşte meseriei şi culorilor clubului. Aşa cum am mai spus, sunt gata oricând să vin la Gaz Metan chiar şi în liga secundă, unde am mai fost împreună cu Marius Baciu, la Voinţa Sibiu, echipă care de altfel a şi promovat în Liga I!!! Deocamdată vreau însă să dovedesc tuturor că numele meu a fost târât în noroi în mod nemeritat de către cei de la Pandurii Tg. Jiu, care m-au suspendat din funcţie pentru un presupus blat cu U Cluj-Napoca", a declarat în exclusivitate pentru "Adevărul verde în faţă", fostul arbitru asistent, Eugen Pârvulescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu