joi, 26 martie 2015

SERGIU LAZĂR, PRIMARUL TINERILOR: "ADEVĂRUL VERDE ÎN FAŢĂ" M-A AJUTAT SĂ-L PRIND PE DUMNEZEU DE UN PICIOR!

Implicat activ în toate ediţiile anterioare ale campaniei umanitare "Hrăneşte un zămbet", administratorul blogului "Adevărul verde în faţă" l-a recomandat, de această dată, primarului tinerilor, Sergiu Lazăr, pe Marin Trifa, patronul reţelei de farmacii "Alexfarm", care se dovedeşte, cu fiecare zi, a fi unul dintre bunii samariteni ai urbei de pe Târnava Mare. Acesta a făcut o serie de cumpărături (foto) la un supermarket din cartierul Gura Câmpului, pe care apoi le-a donat nevoiaşilor, ce se vor putea bucura de ele în preajma sărbătorilor pascale din acest an.
În exclusivitate pentru "Adevărul verde în faţă", Sergiu Lazăr a declarat că "mi-aţi oferit şansa de a-l cunoaşte pe Marin Trifa despre care auzisem numai lucruri bune şi chiar îmi e puţin ciudă că acest lucru s-a întâmplat aproape de finalul mandatului meu. Pot spune că, efectiv, l-am prins pe Dumnezeu de un picior, pentru că omul ăsta de toată isprava a umplut un coş cu cumpărături, fără resentimente, în doar 30 de secunde. Deoarece am realizat că atât eu personal cât şi medieşenii putem afla foarte multe lucruri interesante de la domnia-sa, l-am convins pe Marin Trifa să fie una dintre cărţile Bibliotecii Vii, care se va desfăşura şi în acest an la Mediaş, în zilele de 23 şi 24 aprilie, între orele 16 şi 20", a spus Lazăr!!!

Un comentariu:

  1. La farmacie nu se fura cu camionul . Se fura cu inlocuitori , cu retete si cu praf de talc in medicamente . Adica SPITERIE . Un pumn de pastile , echivaleaza cu un camion de Salam de Sibiu Este cea mai buna afacere .

    RăspundețiȘtergere