sâmbătă, 14 septembrie 2013

IOAN SEREŞANU, TATĂL FETIŢEI UCISE LA ŞAROŞU PE TÂRNAVE: "NECŞULESCU MI-A TRIMIS EMISARI ACASĂ, PENTRU A CUMPĂRA VIAŢA COPILEI MELE!"

Cu toate că-şi clamează peste tot nevinovăţia, Claudiu Necşulescu, "regele vinului" care a produs tragedia din 21 august, de la Şaroşu pe Târnave, a încercat pe toate căile să oprească din faşă "propagarea" informaţiei potrivit căreia acesta a ucis din culpă o fetiţă de aproape 9 ani, iar o alta de 12 ani se află în moarte cerebrală. Astfel încă de a doua zi o serie de "emisari" au venit rând pe rând la locuinţa familiei îndoliate pentru a-i propune acesteia...împăcarea. Într-o relatare cutremurătoare făcută în exclusivitate pentru "Adevărul verde în faţă" (vezi video), Ioan Sereşanu, tatăl micuţei moarte în accident - ce a acceptat după foarte multe insistenţe să facă parte dintr-o fotografie de familie din care lipsea mezina, smulsă brutal din sânul acesteia, de către un bogătaş iresponsabil - mărturiseşte că "în dimineaţa zilei de 21 august, am plecat ca de obicei la serviciu, neştiind că îmi sărut pentru ultima oară fiica mai mică, Lidia. Abia a doua zi aveam să aflu că, omul care mi-a răpit-o pentru totdeauna pe mezină este unul dintre milionarii României. Atunci am primit mai multe telefoane din partea unor poliţişti din Dumbrăveni, dar şi a altor autorităţi locale spre a accepta o împăcare cu Necşulescu pentru că, oricum copilul nu mai poate fi readus la viaţă. Au venit la poarta casei mele, în acelaşi scop, mai mulţi intermediari ai afaceristului, ba chiar am primit un telefon inclusiv de la Liviu Necşulescu, tatăl ucigaşului, care încerca să mă convingă de faptul că fiul său are coşmaruri după fapta săvârşită şi că doar o împăcare amiabilă ar mai putea rezolva situaţia. Tuturor le-am spus şi le repet că viaţa copilei mele nu poate fi cumpărată cu nicio avere din lume. Am să mă lupt cu toate puterile cu acest om, iar dacă în România nu-mi voi afla dreptatea, voi ajunge fără doar şi poate la CEDO, la Strassbourg. Iar asta până când Claudiu Necşulescu, căruia nici nu vreau să-i mai pronunţ numele, va plăti cu închisoare pentru fapta sa. Orice încercare de muşamalizare a cazului mă va ambiţiona şi mai mult în această luptă, care ştiu că va fi una de lungă durată. Deşi pare incredibil, tocmai Lidia, de acolo din ceruri, îmi dă putere să nu cedez, să-mi menţin echilibrul, inclusiv cel psihic. Ori de câte ori mă simt doborât, vin şi mă reculeg, îmi încarc bateriile, la mormântul acesteia, unde de altfel am şi dormit în primele trei nopţi după înhumare", susţine cu lacrimi în ochi Ioan Sereşanu, la fel ca şi soţia acestuia, Letiţia!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu