sâmbătă, 21 septembrie 2013

ÎNGERII AU STRIGAT: "CAZUL NECŞULESCU" NU POATE FI ABANDONAT DE "ADEVĂRUL VERDE ÎN FAŢĂ"!

"Adevărul verde în faţă", singurul jurnal din România care a disecat "cazul Necşulescu", a fost asaltat în cursul zilei de sâmbătă, de numeroşi prieteni ai acestuia (care în ultima lună s-au dublat!) rugându-mă să nu abandonez carnagiul din 21 august de la Şaroşu pe Târnave. Delia, sora micuţei Lidia Sereşanu, decedată pe loc în respectivul accident, mi-a mărturisit că lupta lor cu omul de afaceri Claudiu Necşulescu supranumit "regele vinului", şoferul acuzat de ucidere din culpă, nu va putea avea niciodată finalitatea scontată, în lipsa unei mediatizări. Un alt localnic, Marius Lupşa spune în comentariul său: "Nu te lăsa, tu nu eşti jurnalist, eşti vocea noastră a tuturor". Cel mai mult m-a înduplecat însă fostul comisar-şef Victor Vasile (foto), în prezent pensionar, un om pe care îl preţuiesc foarte mult pentru că îmi seamănă enorm, fiind considerat la fel de "nebun" ca şi mine, după ce, în activitate fiind, a dat în judecată Poliţia Municipală Mediaş pentru că şefii săi au decis să pună în cârca unor minori mai multe fapte cu AN (autor necunoscut). Legat de "cazul Necşulescu" acesta a declarat pentru "Adevărul verde în faţă" că "omul ăsta merită oprobriul public pentru lipsa sa de scrupule ce a ieşit pregnant în evidenţă prin încercările repetate de a contacta şi de a oferi sume de bani unor oameni aflaţi într-o mare suferinţă, pricinuită chiar de acesta. Am ascultat relatarea tatălui primei victime, Ioan Sereşanu şi am înţeles cu mult mai mult decât alţii. Printre emisarii care s-au înfiinţat la poarta acestuia a fost şi un poliţist din Dumbrăveni, Ilie Manolache. În calitate de fost şef al Poliţiei oraşului Dumbrăveni, personal l-am avut în subordine pe respectivul poliţist, despre care pot spune că era aproape analfabet. După ce am fost transferat la Mediaş am aflat că a ales să urmeze studiile superioare la Blaj, acolo unde e ştiut faptul că îşi avea sediul şi fabrica de bere Bergenbier. Una peste alta acest Ilie Manolache are un frate, tot poliţist, la Cetatea de Baltă adică acolo unde îşi are reşedinţa clanul Necşulescu. Nu încape nicio îndoială că acesta a dat sfoară în ţară să se facă front comun pentru ca stăpânul său din castel să scape basma curată, lucru pe care îl consider cel mai josnic posibil", a încheiat Victor Vasile cel supranumit "comisarul Cattani de Mediaş".

Un comentariu: