luni, 19 decembrie 2011

NU VREAU SĂ MĂ LAS PREMIAT ȘI PACE!

Pentru al doilea an consecutiv, colegii de la postul local de televiziune Nova-Tv, încearcă să mă convingă să accept postura de a cincea roată de la căruță într-o pseudocompetiție pe care ei o numesc Medieșeanul Anului. De data aceasta am fost nominalizat la secțiunile Jurnalistul Anului și respectiv Bloggerul Anului, însă e cert că laureate (la secțiunile în speță) vor fi până la urmă tot niște personaje insipide și inodore (cu adevărat mari poate doar la...dioptrii!). Așadar, mă văd iarăși nevoit să le solicit organizatorilor să mă elimine din lista celor nominalizați. Sau eventual dacă mă vor acolo cu atâta insistență, atunci să creeze secțiuni noi. Bunăoară eu nu pot fi decât Jurnalistul Deceniului sau eventual SuperBloggerul Anului. Lăsând însă gluma la o parte, mă bucur totuși că un alt coleg de breaslă, Vasile Antipa a sesizat (destul de târziu, ce-i drept) ceea ce, personal, afirmam încă de anul trecut. Competiția Medieșeanul Anului nu e altceva decât un circ ordinar, în care câștigătorii sunt dinainte cunoscuți și, bineînțeles ajutați să triumfe! Deci, fraților, nici de data aceasta nu vreau să mă las premiat, dorind ca premiul să fie...reportat, până la calendele grecești!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu