duminică, 15 noiembrie 2015

SE ÎNTÂMPLĂ ÎN ROMÂNIA, LA MEDIAŞ: MEDICUL DE FAMILIE DANIEL CICHI ESTE ÎNLOCUIT PERIODIC, LA CABINET, DE CĂTRE TATĂL SĂU, CARE SE PRESUPUNE CĂ NU ESTE DOCTOR!

După ce "Adevărul verde în faţă" a deschis...cutia Pandorei în cazul medicului de familie Daniel Cichi din cartierul medieşean Gura Câmpului, localnicii au prins curaj şi au început să facă dezvăluiri incredibile despre activitatea profesională a respectivului "felcer" care, efectiv, întinează întregul sistem sanitar din România. Astfel, în grupul "Eşti din Mediaş, dacă...", de pe principala reţea de socializare, facebook (facsimil) se menţionează de către un localnic aflat pe lista medicului de familie în speţă că "am să mă transfer de la el, pentru că rar îl găsesc la cabinet, iar asistenta găseşte tot felul de motive". O alta precizează că "noi ne-am transferat întreaga familie, pentru că în lipsa medicului venea tatăl său care era şi mai aerian, vorbea răstit şi deloc la subiect. Zic că ne face Mediaşul de ruşine, să meargă la Sibiu, acolo unde e locul lor". Ca răspuns la respectivul comentariu, un alt medieşean adaugă că "exact aşa e tatăl său. Eu îi spuneam ce probleme aveam, iar el se juca pe telefon şi îmi răspundea sec". Unii medieşeni se întreabă, retoric, "unde îi găsesc cei de la Casa de Asigurări, de îi lasă să profeseze?", iar alţii conchid chiar că "a plătit bani grei să poată lua locul doctoriţei Ciurea", însă "deja i-a recuperat şi ar trebui să plece". Iată aşadar că în România, mai exact la Mediaş se pot petrece lucruri extrem de grave, de-a dreptul "penale": un medic de o calitate umană şi profesională îndoielnică îşi permite să lipsească chiar şi perioade îndelungate de la cabinet, iar în tot acest răstimp îl înlocuieşte tatăl său, despre care se presupune că nici măcar nu este doctor! În consecinţă, lucrurile nu pot fi lăsate astfel, iar "Adevărul verde în faţă" se va implica total pentru întronarea normalităţii, în acest caz, de-a dreptul halucinant! Eu personal, ca părinte responsabil, nu pot accepta ca şi copiii mei să fie umiliţi tocmai de cel care ar trebui să vegheze la sănătatea lor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu