sâmbătă, 30 aprilie 2016

NU MAI SUNT STĂPÂNUL ADEVĂRULUI (VERDE ÎN FAȚĂ)!

Au trecut două luni de când tata a plecat fără să-mi spună măcar...ADIO! Știu însă că și-ar fi dorit să-mi spună mai mult decât atât, să mă pregătească pentru zilele în care el nu mai putea să mă atingă, să mă mângâie, să mă dojenească, ori să mă încurajeze. Timpul nu a mai avut răbdare cu el și l-a răpit, împreună cu o părticică din mine. Cel mai greu atunci când pierzi o persoana dragă este să-ți găsești resursele interioare pentru a merge mai departe, echilibrul pentru a nu te prăbuși, înțelepcunea pentru a învăța să trăiești fără acea persoană. Nici azi, după 60 de zile nu e foarte clar care dintre dureri a fost cea mai grea: șocul momentului, pierderea subită și ireparabilă sau durerea ascuțită, când încerci sa aduni cioburile si să refaci amintirile. Totul s-a întâmplat repede, fără niciun semn, fără nicio veste. Așa vine de obicei, moartea. Își ia tributul atunci când te aștepți mai puțin. Niciodată nu m-am considerat o ființă slabă, dar realizez că nici puternic nu sunt. Ori poate că nu mai sunt acea ființă pe care n-ar fi doborât-o nicio furtună.
Îmi aduc aminte că nu m-au putut încovoia nici măcar amenințările cu moartea primite pe acest blog, în urmă cu peste 4 ani și am mers mai departe. Atunci eram "stăpânul" adevărului. Azi, parcă nu mai sunt nici măcar propriul stăpân. Însă așa cum spunea poetul nepereche, Mihai Eminescu nu putem stăpâni adevărul, pentru că, de fapt, adevărul ne stăpânește. Așadar, pe cei aproape 16.000 de fani ai "Adevărului verde în față" îi anunț că de astăzi nu mai sunt "stăpânul" lui. Am decis să-i ofer unui bucureștean, Adrian Eftimie Bogdan, cu rădăcini adânci la Mediaș, dreptul de administrare excluivă a respectivului "brand" (printr-un contract de vânzare-cumpărare). Sunt convins că spiritul justițiar al adevărului nu va dispărea o dată cu acest "transfer" cu care am fost de acord după ce am constatat că pierderea tatălui meu a reprezentat o limită personală ireversibilă, imposibil de surmontat! Un Paști luminos și fericit tuturor celor care au iubit și iubesc...adevărul (verde în față)!!!

Un comentariu: