vineri, 27 februarie 2015

MAGISTRATUL MIRELA ZOLTAN, "SPAIMA" LITIGIILOR IMOBILIARE DIN MEDIAŞ!

Articolul postat zilele trecute în "Adevărul verde în faţă", legat de judecătoarea Mirela Zoltan şi de interpretările personale ale acesteia în materia litigiilor imobiliare, din zona arondată Judecătoriei Mediaş (foto), i-a determinat şi pe alţii să "vorbească". Astfel, avocata Iulia Mănăilă susţine că istoricul sentinţelor netemeinice şi nelegale pronunţate de respectivul magistrat este unul foarte îndelungat, printre victime numărându-se oameni de afaceri, persoane influente, inclusiv fostul preşedinte al Judecătoriei Mediaş, Iuliu Lakadat. Având în vedere vulnerabilităţile sistemului, repartizarea aleatorie de către calculator a dosarelor depuse în instanţă reprezintă o mare păcăleală, cauzele ajungând - într-un final - să fie judecate de "cine trebuie". Aşa se face că, majoritatea litigiilor imobiliare ajung, nolens-volens, pe masa judecătoarei Mirela Zoltan, devenită efectiv "spaima" proceselor de acest tip.images-animated-gif.blogspot.com "Eu personal - a menţionat Iulia Mănăilă, nu am nimic cu judecătoarea Mirela Zoltan, orice nemulţumire legată de presupuse încălcări ale Codului Civil sau Penal exprimându-mi-o chiar în dosarul aflat pe rol. Cu toate acestea, am fost atacată de către domnişoara judecătoare care de faţă cu martori mi-a spus că mă va termina pe unde mă va prinde, cu referire la faptul că nu voi avea niciodată câştig de cauză în speţele judecate pe fond, de domnia-sa. Din păcate trebuie să acceptăm respectiva situaţie, inamovilitatea dându-i, se pare, dreptul de a se întâlni cu părţile aflate în proces, în sediul Judecătoriei Mediaş, înainte sau după şedinţele de judecată. În timp ce unii dintre colegi au sesizat în mai multe rânduri Consiliul Superior al Magistraturii, inclusiv despre dispariţia subită a unor probe şi înscrisuri din dosarele instrumentate de Mirela Zoltan, eu, pe vremea ministrului Valeriu Stoica, am ajuns chiar să fiu audiată de către fostul Serviciu pentru Protecţie şi Anticorupţie, însă consecinţele, ori măsurile luate se pot vedea şi astăzi", a mai adăugat Iulia Mănăilă, unul dintre cei mai bine cotaţi avocaţi din Mediaş.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu